آمون

آمون

آمون

آمون

یک مسلمان رئال

سه شنبه 16 فروردین ماه سال 1390 ساعت 08:01 AM
با خودم فکر می کردم که این وبلاگ کپی شده  جناب آمون چه ارزشی داره که دائم حک می شه؟
بعد از چند سناریو هک وامروز سناریو ظهور آی نار!!!!جناب آمون سعی کن چیزی را طراحی نکنی چون برای این محفل هیچ طرحی کار ساز نیست.
 
 
 
آمون : دوست مثلا مسلمان عزیز! دقت کنید! اگر شما هم مثل من ،گیر چند تا خاخام بودید که اگر ذره ای کج می رفتید، دمب مبارک را قیچی می کنند و هیچ رحم و شفقتی بر من زیردست خود ندارند، چاره ای جز این جینگولک بازی ها پیدا نمی کردید! طرح ها را هم خاخام های بسیار دانا از اورشلیم می فرستند و مطلقا در آن ها نباید شک کرد چرا که آدم ها را به سنگ تبدیل می کند! علی ای حال، عکس خودم را هم در این وبلاگ گذاشتم تا مشکل تان یکی یکی حل شود! متاسفانه عینکی که دید آدم ها را عوض کند، در اورشلیم هم یافت نمی شود. شاید بهتر باشد آن سوره از قرآن را بخوانید که لغت خضر نبی در آن بکار رفته است! با عرض معذرت، خودم هم نمی دانم چرا دوست دارم این همه پیچیده حرف بزنم که نه خودم و نه خاخام ها نمی فهمند! با این حال، هر وقت ویزای اسرائیل خواستید، ما در خدمتیم. تنها مشکل این است که خودتان باید تا آلمان تشریف بیاورید و به سفارت جمهوری اسراییل در آلمان مراجعه کنید و درخواست بدهید. باقی، میهمان دولت کریمه اورشلیمید! در غیر این صورت، ساسان بابکان استخری و شما!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد